BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, August 31, 2011

Selamat Hari Merdeka Raya!!






pabila pikakon pegang baby.. XDXD


habis Mikail lemas kena peluk dgn kitorang hahaha XD
Hye guys! sorry lah saya tak update dari few days before raya sampai lah semalam. Busy kemas rumah n prepare brg2 untuk masak untuk hari raya kan hehe :D

Ok just nak ucapkan Selamat Hari Merdeka Raya coz lepas raya jer kita merdeka jadi saya wish untuk both k :D

Ok mmg saya bersemangat nak menyambut raya nie. Bukan sebab apa. Cuma sebab byk benda ajaib yg berlaku yg buatkan saya mmg bersemangat nak raya. Saya dah berbaik! tuw yg paling saya suka. Masa pegi buka haritu, haish cuma allah jerlah tau perasaan saya mcm mana

Gembira, nervous, pelik, bersyukur n mcm2 lagi lah perasaan masa tuw. Yg tau benda nie cuma Amira n Qistina jer hehek :p Tuw pon sebab mereka berdua dah balik. Jadi topic berubah serta merta ah XDXD

Semalam raya TERBAIK!! Even tak ramai yg dpt balik jb, tapi tetap meriah yo! :D Nnt saya share some of the picture yer :p

Next, nak citer pasal esk. Tak sabar nak tggu Syadad, ehem2, Reshma n Adda dtg rumah aku. Byk benda yg nak dibualkan dgn diorang nie semua. Rindu!!! hahahhahaha XD

Then lepas dh mkn2 semua, snap pic ah ape lagi. Pastu serang rumah Faiqah (kalau dia ada ah) then pegi ke destinasi seterusnya yg akan dirahsiakan :p

Ok that's all for today. Penat nak type panjang2.

Assalamualaikum n Ciao! ;)


0 comments: