BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, August 16, 2011

Harini Bosan But Great. Acaner tuw??? Haha :D

Harini mmg serious aku rasa bosan tapi best lah jugak. Sebab byk buat benda merepek hahha XD

Aku suka perumpamaan seperti hujan jatuh di pasir sebab ianya membawa maksud sia-sia berbuat baik kepada orang yang tak tahu nak menghargainya.

So mmg lah aku akan hafal perumpamaan nie hahaha XD sbb dia berkenaan dgn aku kan.

Eh, sekarang dah bulan August. Lamanya tak jumpa Yana. Rindu kat dia. Bulan September kena jugak naik KL no matter what. Boleh celebrate birthday dia hehek :D

Aku takda langsung mood raya. Entahlah kenapa :|

Kepala asyik fikirkan 1 thing... Haha apsal lah aku tak penat pikirkan benda nie eh?? kalau org lain aku rasa dh cukup penat fikir sampai taknak pikir lagi. Tapi aku? huhu akan aku terus melakukan apa saja untuk memperbaiki keadaan sekarang.

Tomorrow is the day, so can't wait. Anything can happen but insyaallah i'll try my best to ask IFM to persuade her n ask her to meet me ;)

Kalau kau baca post nie, aku nak jumpa kau esk. Kejap jer weyh. Yg nk jumpa kau nie pun aku sorang. Ada benda yg aku pendam selama nie n aku tak pernah bgth sapa2 yg aku nak bgth kau sorang. So esk lepas sekolah jumpa aku please. Korang nak jumpa aku, aku tak kisah pun. Dh byk kali. Tapi aku baru ajak kau untuk kali ke 2. Jgn lupa eh. :)

0 comments: