BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, August 1, 2011

Kenapa Gaduh Lagi Senang Dari Berbaik??

Aku sebenarnya sentiasa berfikir. Kenapa kita gaduh lagi senang dari kita nak berbaik? Aku tau lah if bergaduh dgn someone tak kira family, kwn2 or bf/gf  adalah dugaan tapi kenapa mudah sngt untuk kita bergaduh? Tapi susah untuk berbaik semula?

GADUH
benda yg aku paling benci.. Sebab aku dh 3 kali gaduh besar. Dgn bestfriend. Saban tahun aku try nak elakkan dari bergaduh dgn bestfriend aku but yet it still happen. Kalau dah sampai tak bertegur for 1 year + tak ke gila namanya tuw.

MEMUJUK
haha benda aku paling fail lah. Kalau gaduh dgn someone, aku akan berdiam diri jer dari dia. Aku tak tau mcm mana nak pujuk. Langsung takda sifat2 pandai memujuk org. Hadoi X_X :p tapi kalau dh masuk 2 ke 3 hari, sure aku akan cari jugak jalan mcm mana nak baik balik. Seriously

Tuw jer aku nak ckp. Sorry kalau melalut haha XD




0 comments: