BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, August 5, 2011

Aku Jahat..

Aku jahat.. hmm aku suka benda nie.. Sbb mmg aku jahat for some people. But for some people, aku baik walaupun mulut puaka. Entahlah. tanggapan masing2 kan?

Dlm hidup nie, kadang2 kita kena jadi realistic, materialistic n hipokrit. Ikut situation lah. Kita tak boleh terlalu straight, tak hipokrit or whatever.

Tapi entahlah. hidup nie mcm roda. Masing2 ada pemahaman masing2. Bagi aku, aku tetap akan kata aku jahat. Org yg pernah membahagiakan aku pun ckp pasal aku. kiranya aku jahat. Aku tak tau lah. Perangai parents aku yg membuatkan aku jadi mcm nie. Berbahagia atas kesusahan org lain.

Last word, Karma akan menentukan segalanya. It's either early or late. That's all

Thanks god bcoz give me strengh to face off this challenge that u gave me in my life :')

0 comments: