BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, August 28, 2011

Sorry Semua.. New Post - Buka Puasa Event 26/8/2011

aku nak mintak maaf kat semua pembaca setia blog nie sebab tak update for few days. Aku selalu update malam then asal malam jugak lah aku nak busy. Tak sakit hati jiwa raga aku nie? hadoi :p

hehe k lah aku terus ke topic yg seterusnya. Pasal event buka puasa kat Kenny Rogers Roaster, City Square kat jb nie.

1st, before pegi cs, aku ikut mak aku pegi bazaar dulu. Then agak2 dlm pukul 5.50pm baru lah aku gerak pegi cs. Arrived jer, call Haida. Tanya dia kat mana. Then aku teruslah pegi cari butik Everlast kat level brape ntah. Jumpa dia dgn Nurin Qistina n Anis (sorry kalau salah nama haha :p)

Then diorang dh bayar, pegi Reject Shop search for something. Unsuccessful. Pegi Giordano pulak. Hmm unsuccessful jugak. Then kitorang call Amira. Tanya dia dh sampai ke belum. (part nie lambat lah. Biar aku forward noh hehek ;p)

Semua setuju dgn cadangan buka kat Kenny Rogers so gerak lah ke sana. Dh sampai, semua pilih makanan kat Menu mcm pilih calon BF kahkahkah XDXD

Dh order, sambung lah berbual n borak sambil2 snap pic. Part makanan sampai nie yg aku angin sikit ah. Makanan aku, Qis n Amira dh sampai (sedangkan makanan kitorang yg masak lama), tapi makanan Anis n Haida tak sampai2 (padahal makanan diorang cheese macaroni jer).

Aku dah rasa mcm nak serang jer waitresses kat situ semua sebab lambat. Then aku tgh bebel2, makanan pon sampai. Nasib baik diorang cepat seminit yer -.-'

After makan semua, sesi shopping Haida n sesi cari *tuuut* Qis pon bersambung. Cari kat byk tmpt. Lastly jumpa jugak. Alhamdulillah XD

Then after shopping, Haida n Anis gerak dulu (bubye! hahah :p) Aku, Mira n Qis pegi jalan2 tanpa arah tujuan dulu. Pastu pegi maxis beli topup abg aku. After that pegi Watsons beli mcm2 (kalau loaded, dh lama aku beli 1 Watsons tuw hahaha XD).

*Trutt, trutt* Phone Qis berbunyi. Kakak dia call. Rushing lah dia berlari pegi kat keta n then balik. Tinggal lah aku n Amira. Jalan pegi kat Mcd, jumpa Cikgu Azliza dgn kwn dia jalan2 kat situ hahaha :D

Pastu phone aku melalak lagu Moves Like Jagger. Mak aku call dah. Dia kata dia dh sampai. Then aku balik lah ke rumah.

That's all for the day. Tapi aku sangatlah happy at that time. Nak tau sebab ape?? hahaha tanya kat inbox fb lah yer XDXD

Ok itu saja. Assalamualaikum n Ciao! ;)

0 comments: