BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, August 25, 2011

Post Yg Ke?? Hmm Entahlah XD

Sebenarnya harini aku sangat malas nak update blog tapi atas permintaan korang, aku update jugak.

Esk dah hari jumaat? woah cepatnya masa berlalu. Rasanya bulan puasa tahun nie sngt cepat berlalu n sudah sampai ke penghujungnya.

Tapi bulan puasa tahun nie sangat, sangat lah memeningkan aku. Hadoi byk jugak dugaan kena lalui bulan puasa nie. Tapi ok what? baru kita tau tahap kesabaran kita kat mana hehe :D

Ok cukuplah aku merepek. Aku benci esk. Sebabnya?? sebab esk last day sekolah before cuti seminggu. Tak jumpa dia, tak jumpa him, tak jumpa kwn2 aku. Rindu weyh :(

But takpe, esk ptg jugak kita pegi buka steamboat sama2 like we planned (y) ;)

Ok gud news nya, aku dh baik!! Baik dari segi perasaan coz kalau fizikal, sejak bila pulak aku sakit kan?? :p

Aku bersyukur sngt2 sebab allah akhirnya memakbulkan doa aku. Terima kasih ya allah! :)

Esk aku bwk camera pegi sekolah. So kena lah standby malam harinya sebab akan ada 2 album - a) sesi pagi, b) sesi ptg n malam so stay tuned at my fb profile! ;)

It's enough for today. Mari kita off laptop nie haha XD Selamat malam, gud nite, assalamualaikum n ciao! ;)

0 comments: