BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, August 5, 2011

TGIF - Thank God It's Friday! :D

Woah i really love today (friday, 5/8/2011). 80% of today's mood is best n great n motif aku nak speaking harini? hahah XD Harini many sweet things happen lah. Ahh malunya nak share but takpe lah share jugak :p

Jumaat - 5/8/2011
hehe harini best sngt. Pagi2 jer dah rasa best. First2 lepak dulu dgn Kecik n Naqib. Then Princess Fatin (alahai pujian menggelikan XD) dtg kat class aku. Bukan nak menuduh lah but some people pandang badi kat Fatin. Sapa ntah. Tak paham aku hadoi. Then me n Naqib borak dgn Fatin, Syadad pon dtg hahah (I like si mamat kepoh nie dtg Xp) pastu Syadad join us n tiba2 Aqmal n Obor pon join jugak. Mimi n Wawa pun join hahah. Sngt best lah. Gosip dulu before pegi class masing2 pasal problem aku :D

Masa P&P - Science

As usual RH membebel but suka ckp english word salah2 :D that's make us laugh like hell man! XD
then buat experiment yg aku tak join pon coz "Dia" buat dgn kwn2 1 group yg lain. So gosip lagi dgn Naqib n Syadad about "Him"! hahaha :p

Masa P&P - KH (ERT)

tgh2 memekak dlm class tiba2 MBO dtg as the substitute teacher sbb cikgu kitorang beranak ler hehe :D dia buat kerja dia then aku dh siap bersihkan class, aku lepak dgn Kecik. Borak pasal MJ12 (program kat radio spore about ghost story). Then tiba2 from ghost story turning to gossip again. About "Him" lah n also about my problem ;)

Masa Rehat 

lepak with Princess (Fatin) lah hehe :D aku ikut dia masuk class dia then dia kata nak pinjam buku practical science aku sbb tak siap lagi. So, when we're on our way to the class, borak pasal problem aku (yg ntah brapa lama lagi nak settle :p) Masuk je class, Naqib n Syadad was there. Naqib tgk ape ntah kat lappy "Dia" so aku tak kacau Naqib lah. Aku trus amek buku then ajak Syadad rehat dgn kitorang (coz kan puasa so mana makan meyh) when me, Fatin n Syadad duduk kat Speakers Corner tuw, dtg pulak langau beberapa ekor (Naqib,Aqmal,Obor,Daing,Tharshini n also "Him" ^_^)

Masa P&P - Agama

no teacher coming into our class! pelik aku. Neither ustazah or ustaz came to our class. Semua bz kot. So kitorang ape lagi, memekak lah dlm class like shit sampai gaduh2. Aku centre ah. Dua2 (org yg gaduh) gua backing hahah :p
P/s: masa agama nie boring sket lah. nk skip! :p

Masa P&P Terakhir - BI (English)

Masa english lah masa yg aku PALING suka coz duduk bersepah (sir tak marah tau! XD) Me sitting with Syadad then Naqib with Fathi. Syadad copy buku Literature aku, Naqib amek buku Essay aku. Bagus lah. Kerja Sir kasi kat Essay so aku tak buat ler! hehek XD Kecik n aku also Syadad memekak like hell. Ntah ape2 kitorang borakkan. Tiba2 Sir menganjing Kecik lah pulak hadoi hahah :D Syadad was mad with someone.. Entahlah orang tuw. Beng ngong nama dia XP Then Syadad n Naqib was shocked bcoz all Form 2 student need to do a folio about "Sejarah Sekolah Saya" hell thing. Aku keluarkan kertas tuw nk kasi 2 mamat nie baca. Tiba2 Eswaran came n tarik kertas aku. With 1 breath i shout "_____! Eswaran disturb me!" hahaha :p (P/s: _____ is "Him" ^_^)

After School

Lepak dgn Fatin n Ebby. Diorang memekak ntah ape2 aku tak paham but layankan jerlah hahahahah (sengalisme betei!) :p Pastu dh boring, bukak lah blog kesayangan nie using Android (Blackberry aku taknak bazir battery hehek ;p) eh! jap2. Blackberry aku bukak lagu lah hehe lupa. Tgh layan lagu Bruno Mars - Somewhere In Brooklyn. When lagu nie habis, dia next ke lagu Bruno Mars - Count On Me. Dah lah tgh bukak blog, tiba2 lagu nie pulak keluar. Mmg aku dh tahan air mata jerlah kat situ. Nasib baik diorang 2 org pegi class Fatin jap. Then skip to masa nak balik, kitorang tgh gossip2 pasal someone, lalu lah class aku. Then nmpk kipas bergerak n the door was closed. Aku ckp kat Fatin "nie mesti "Dia" kat dlm class nie". Then Fatin tgk n she said "a'ah "Dia" kat dlm tuw dgn sapa ntah" pastu kitorang gosip pasal "Him" hehehe XD pastu dh sampai bawah, lepak jap tggu my mom came. Then balik lah rumah. For 2 days aku akan rindu kwn2 aku. Lebih2 lagi "Him" ler hakhakhak XD

ok that's all for today. No more sad post (melainkan hati aku yg tergerak nk post benda yg sedih hehek ;))

ADIOS MUNCHACHOS! ;;);

0 comments: