BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, August 19, 2011

Buka Puasa Kat T.G.I Fridays Mmg Terbaik! :D





Buka Puasa At TGI Fridays - 18/8/2011


Ok semalam aku, Nurin, Naqib, Syadad, Amira n Umirah buka puasa kat TGI Fridays. Walaupun aku yg belanja, tapi best gila kot. Semua perangai mmg mcm Rusa Masuk Kampung sbb 1st time makan kat situ.

Aku, Syadad n Naqib pernah lah jugak makan kat situ tapi yg the other 3 baru 1st time makan kat situ (Walaupun Umirah loaded eh hahahah :D) ok the food was quite good but apa aku kisah pasal makanan kat situ. Yg aku kisah, kitorang have fun gila semalam.

Dengan Amira 1st time buat lawak yg mmg natural yg buat kitorang gelak like hell XD. Part gossip harus lah ada kan. Gossip pasal dia tuw lah, dia nie lah. :D

Tapi yg sengalnya, aku tiba2 sebak lepas suap brownies kat Nurin. Nangis jap depan diorang.. Haish rindu someone lah nie.. Hmm :)

Then lepas dh bayar bill, kitorang lepak luar T.G.I. Dh lah bangunan JOTIC tuw berdepan dengan Istana Garden (tmpt yg ada bangunan terbengkalai yg mmg confirm2 ada Mr. Han tau). Semua dh seram2 hahahh XD Then aku ckp "kan bulan puasa mana ada hantu" baru lah semua tak seram hadoi ;p

Masa Amira n Nurin dh gerak, tinggal lah aku, Umirah n Naqib jer. Then kitorang sambung citer pasal background family masing2. Kira sesi luahan perasaan lah dulu before mak aku sampai amek kitorang kan hahah :p

Then dlm kereta, citer pasal Pocong lah, pasal mcm2 lah. Mak aku layankan jer si Naqib berbual kan hahah :D Dh hantar Umirah n Naqib, pulanglah aku ke rumah. Tuw saje.

Yg penting semalam was fun. Happy aku dh dpt baikkan Naqib n Syadad dgn Amira n Nurin. But cuma tinggal kes aku jerlah yg tak settle lagi. Sabar jerlah ;)

Alright, that's all for today. Assalamualaikum n Ciao! ;)

0 comments: