BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, August 14, 2011

Terbaik Lah Buka Puasa Harini Haha XD







Ni ada sedikit sedutan pic untuk tadi. Serious aku ckp best gila bapak ah. Havoc lah syiall! (y)
Ok first2 aku dtg lambat lah kat tmpt kejadian. Semua salah driver -.-' then sampai situ, diorang semua tgh lepak sambil bising2. Lebih2 lagi Marissa n Aufa lah bising gila hahha XD

Then Saiful dtg kat kitorang. Bebel2 jap (sesi perkenalan bagi mamat nie) Pastu, kitorang pegi main Arcade! Main Daytona (game kereta tuw) Tapi Marissa n Aufa jerit2 lah seyh. Tak tau main tapi nak main kan so sendiri tanggung ah ahhahaha XD

Pastu masa otw ke pizza hut balik, nmpk Fathi baru sampai. Then ajak dia lah masuk pizza sama2. Sambil menunggu nak amek order, rancak semua berbual. Ntah ape2 tau kitorang berbualkan. mmg merepek XD

Then buka. Mencekik like hell! siap main2 dgn sup pulak tuw hahahha XD

Pastu pegi Arcade balik. Aku battle dgn Fathi main Daytona, Marissa battle dgn Aufa main Daytona. Harissah, Nabilah n Saiful jadi pemerhati n cameraman hahah :D

Then pusing2 pastu hantar Harisah pegi jumpa mak dia. Then Nabilah interview mak Marissa untuk kerja Geo dia tuw :p

Then tgh2 lepak, Bapak Aufa pon sampai. Dia dh ciao. Tinggal lah aku,Fathi,Marissa, Nabilah n Saiful. Then abg aku sampai jer, aku n Nabilah gerak. Fathi, Marissa n Saiful pon balik.

Sekian catatan untuk harini. Tapi seriouslah harini best gila. Dia punya havoc sampai aku sakit tekak apa cita hahahha XD

K, Gud nite n CIAO! ;)

0 comments: