BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, August 2, 2011

Nabilah Afiqah, i love u till die! :D

Nur Nabilah Afiqah bt Azmi. Kwn aku dari tadika till now. Asyik muka dia jer yg aku nampak dari kecik hahah :p Mcm ditakdirkan allah, aku dgn Nabilah berkwn till now. Rumah dia pun dekat jer dgn rumah aku.

FACTS ABOUT NABILAH ELMO :p

Dia sengal. Tuw mmg tak dapat nak disangkal lagi. Sewel dia yg buatkan sapa2 lepak dgn dia rasa happy. Sampai kdg2 aku pon terbabit dgn kesengalan dia nie haish hahah XD

Dia baik ah. Walaupun kdg2 buat aku rasa annoying n nak jerit jer kat telinga dia hahah :p

Dia pandai jugak lah kdg2. Tak tipu punya. Walaupun masa darjah 6 dia trial xdpt 5A but when UPSR betul dia dpt 5A siot :D

Nabilah Elmo Yg Senget :D

Dia cantik. Walaupun a bit short than me but ok lah cantik. Now dia tgh usha style rambut Diana Amir dlm movie 321 Cinta coz dia nak potong rambut mcm tuw hehe :D

Dia suka pau aku! Bankrap tau. Topup lah ape lah. Nasib baik kau kwn aku nabilah! :p

Dia dgn Miss Haida tak boleh berjumpa. Kalau jumpa jer, sure lah aku kena jadi referee nak leraikan diorang gaduh mcm kanak2 ribena hehe :p

Dulu dia pendiam, now dah byk mulut seyh! pening nak melayan hahah XD

Mcm mana sekali perangai kau wahai Nabilah, aku tetap syg kau sebagai kwn aku. Insyaallah dgn izin allah, kita akan kekal jadi bestfriend until our old days haha AMIN!! :D

0 comments: