BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, August 17, 2011

Please Help Me..

Anybody help me, please? Aku tersepit di antara 2 pilihan.. Tersepit di antara 2 benda.. Dan aku mmg bimbang gila2 pasal pilihan nie.. Aku takut aku tersalah pilih..

Memanglah aku nak baik balik but then i'm also worried about my other friends..

Kenapa aku sedih dan rindu tapi aku pendam sorang2? Aku campak perasaan tuw jauh2 masa aku depan dia... Aku buat senyum, ketawa n gembira yg fake..

Aku nk bgth dia aku sedih sebab kitorang dh tak macam dulu.. Aku nk bgth dia yg aku rindu setiap sweet moment dia dgn aku yg aku rasa mmg byk gila.. Aku nk peluk dia.. Aku nk ckp kat dia yg aku rindu dia sngt2..

Tapi bila aku depan dia, aku mcm hilang kata2.. Pelik but entahlah.. Aku tak dpt nak ckp benda2 tuw semua bila berhadapan dgn dia.. Wow kuatnya aura dia bagi aku..

N benda paling pelik yg aku rindu pasal dia is gurauan dia.. Ada 1 gurauan dia yg aku ingat till now. Benda tuw mmg serious aku rindu... Ahhh senang citer aku mmg rindu nak peluk dia..

Kalau diberi peluang aku nak ckp benda2 nie semua, mmg lah aku akan ckp.. Cuma aku taknak org lain ada.. Tuw saja...

At that time, masing2 berdiri atas kaki sendiri.. No backup, no helpers, no nothing.. Barulah selesa nak luahkan isi hati masing2..

Hmm ok lah. That's all for today's post. Aku doakan kau cepat baik from demam k.. Doa aku sentiasa mengiringi diri kau..

Assalamualaikum n Ciao! ;)

0 comments: