BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, August 6, 2011

SSI MC - In Retrospect: A Decade Of Teenage Dreams ^_^


Saturday - 6/8/2011 

Woah bestnya harini! pegi event budak2 Music Club SSI. So kalau dh nama pun music club, haruslah singing event kan? hehek ;p

At 1st aku ingat taknak pegi, coz tak tau sapa yg pegi di kalangan geng2 biul aku tuw. Then last minute decide nak pegi hahah XD

Masa kat sana, aku lepak dgn Mimi, Syadad, Naqib, Raihan, Fathi, Haikel, Faiqah, Rabiatul n Irfan. Semua kepala tak betul punya hahahah :p

"Dia" pun ader gak cuma dia dgn kwn2 dia lah. So we became 2 different team. Coz we guys duduk kat the right side of the auditorium depa duduk kat the left side of the auditorium. Hmm pujian aku untuk dia - "Kau cantik sngt harini. Sorry sbb tak dapat nak join kau or layan kau sbb kan kita gaduh. But i'm happy sebab twice kau tgk aku from ur place. :)"

Ok bila benda2 mcm nie aku attend, haruslah camera aku jadi mangsa hahah XD Habis aku snap sampai habis battery. Sngt lah sengalisme betei XD

Overall, event nie ok lah but a bit boring coz lagu semua lagu yg a bit lama. Bukan lagu baru. but best lah. Dpt release tension hehek ;) but the best thing is, bila diorang nyanyi lagu Just The Way You Are, woah aku teringat someone. ;;)

then bila balik nie, aku rasa hyper semacam. Agak kurang sihat kot hahah XD yg penting, aku tak sabar nak naik skolah (Monday) nie. Nk meet Princess Fatin hahah :D

Orait Adios Munchachos! ;)

0 comments: