BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, September 17, 2011

No Title! (Boleh Tak Mcm Nie?) :p

Hye guys. Today's post mmg takde title coz aku yg kemalasan tahap maksimum nak pikirkan tajuk ape. Yg lagi penting is isi kandungan post nie, betul tak? ok cukup aku mepek. Going to the next paragraph for the real story....

Today, today is a great day. Bgn pagi, bukak MHI coz ada Malaysia Day Parade. Aku tgk pun sbb nak tgk kelibat 3 artis a.k.a Sam, Yana n Intan mewakili Kontinjen Generasi Muda Kreatif haha XD

Then siap2 pegi CS nak tgk wyg. Aku dah sampai then semua blom sampai so aku pun pegi MPH Bookstore. After roadtour dalam kedai tuw, found 2 novel. 1 tajuk dia Antara Benci Dan Rindu (i'm still reading it n best :D) Another 1 is Lagenda Budak Setan - Katerina (movie dia akan keluar tak lama lagi sebagai kesinambungan movie Lagenda Budak Setan :D)

At this time lah yg best. Aku lepak dgn Naqib coz yg lain pegi beli ticket wyg. Dgn Naqib, aku luahkan segala isi hati aku yg aku baru bgth Syadad. It's such a shock thing sbb dia pun mengalami benda yg sama dgn aku. so our conversation seriously went so so smoothly. Aku rasa lega sebab bukan aku sorang jer yg mengalami benda nie.

Aku bukan nak menafikan lah but serious lately aku naik menyampah dengan perangai dia. Aku rasa aku bukan menyampah secara suka2. Tapi aku menyampah dgn dia sebab aku jealous dgn dia. Hinggakan aku marahkan kwn aku sendiri sebab aku jealous dia rapat dgn dia (eh berape byk 'dia' dah?? :p) Tapi aku pendam jer. Buat lek bak kata Qis.

Naqib pun ckp "dia buat perangai, kau buat bodoh/tak kisah jer. kau marahkan dia sebab kau jealous dgn dia kan?" n i was like "a'ah" . Sebab tuw lah benda yg aku lalui. Sakit mata memandang, sakit lagi hati nie nak mengadap benda mcm tuw sekali lagi. Serious aku rindu mcm2 benda. Tapi apa boleh buat. Dugaan.

Tadi lagi lah kelakar. Aku rasa mcm aku nie mengkhianati relationship nie. Lawak ok -.-' n aku sebenarnya bengang dgn dia. Cuma disebabkan hati aku yg mcm nie, i was like tutup mata jer tgk dia mcm pijak kepala aku. Hadoi.

I just need someone to be beside me because it was left by the one who always be beside me few months back when i'm in trouble. I just wanna say 1 thing. I will love u till my last breath. Saya percaya saya akan cintakan awak sampai bila - bila.

Jgn lah rasa pelik bila aku ckp mcm tuw. I know it's wrong but we're born this way baby. I tak mintak pun untuk jadi mcm nie. Cinta itu datang tanpa kita sedari dan cinta itu pergi tanpa kita mengharapkan ia untuk pergi. Remember that. Stuck it in ur head will ya?

Ok that's all. Assalamualaikum n Ciao! :)

0 comments: