BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, September 12, 2011

New Post :)

Hye semua. Sorry tak update. Busy a bit. Ok lah harini aku nak buat new post. Pasal ape? aku pun tak pasti. Tapi aku harap kepada pembaca blog nie, jgn terasa hati coz maybe aku akan ckp benda yg umum.

Korang pernah dgr tak ayat nie - "Apa yg dia ckp tuw, dah makan dia balik" ? Korang tau tak maksud dia apa?? Maksudnya, apa yg seseorang tuw ckp or bahasa senangnya kutuk maybe pasal kwn2 or family, dia dh buat benda yg sama. Sebagai contoh pasal perempuan yg ada byk boyfriend (playgirl) or lelaki yg ada byk girlfriend (playboy). Korang ckp lah kwn or cousin korang tuw playboy lah playgirl lah ape lah. Then now korang pun sama jer perangai dgn dia. Tak ke benda yg korang ckp tuw dh mkn korang balik kan? Mmg lah nmpk mcm simple n pelik tapi tuwlah kebenarannya. Kita tak boleh ckp sembarangan tau. Lagi - lagi kalau hal yg sensitif kan? Think before u speak. Jgn main ckp jer sebab 1 day, korang akan jadi mcm yg korang kutukkan tuw. Sebenarnya benda nie byk berlaku depan mata aku, tapi aku terpaksa lah buat tak nampak sebab malas nak citer panjang pasal benda mcm nie. So layan jerlah kan.

Next aku nak citer pasal hidup aku skarang. Yes my life is back to normal again. Happy everyday n no more fighting scene with 'u know who'. Everyday gelak jer kerja aku. Sampai org semua pelik. Tak penat ker aku gelak jer. But aku akan ckp kat diorang "kalau gelak everyday, hidup gembira n panjang umur hahah XD" :p So now my work is i wanna change my blog's profile picture kay. Cukuplah meraban for today.

Assalamualaikum n ciao! ;)

0 comments: