BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, September 7, 2011

Pemerhati Dari Jauh, Apa Maksud Dia Ek? :p

Korang mesti pelik kenapa aku tukar title from Life Full Of Great People kepada Pemerhati Dari Jauh nie? meyh aku cer citer kat korang yerr sejarah aku dpt tau ayat nie XD

At 1st, aku pun tak tau pasal ayat nie. Erti kata lain, aku tak pernah dgr pon. Then bila aku follow twitter Remy Ishak, dia lah yg tweet benda nie. Dh lama pun. Tweet dia berbunyi "penat nak jadi pemerhati dari jauh ni"  Aku tertanya-tanya "apa maksud pemerhati dari jauh nie?"

Then cari punya cari, aku pon jumpa lah jawapannya.Pemerhati Dari Jauh nie simple jer maksud dia.

Maksud dia ialah seseorang yg memerhatikan sesuatu barang atau seseorang dari jauh. Jadi, aku adalah seorang pemerhati dari jauh. Why? sebab aku selalu memerhatikan 2 org dlm class aku without they notice about it. Aku takde niat pelik pun tapi aku mmg suka perhatikan diorang.

Special person will remain special in our heart. Maybe sbb nie kot aku suka perhatikan diorang haha :p Aku pun pelik sebenarnya. Bila aku pandang diorang, hati aku jadi tenang. Setenang bila tgk laut jer. Indah :)

God is great. Dia buatkan aku menangis disebabkan something yg aku rasa unimportant. Then Dia buatkan aku jadi kuat menanggung dugaan nie. Pastu Dia bagi aku keputusan yg sngt mengejutkan aku sendiri. Now Dia menyuruh aku untuk bersabar buat kali kedua untuk kembali seperti dulu.

Now, aku lebih menjaga kata2 aku bila bersama mereka berdua. Not beyond the limitation. Slow slow n perlahan perlahan kayuh usah gopoh lah sekarang. Segan, seram, pelik mcm2 haha XD

Ok lah. Tuw jer cer citer untuk harini. Insyaallah esk aku update lagi k. 

Assalamualaikum n Ciao! ;)

0 comments: