BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, September 14, 2011

"The Glee Project" Becoming "Our Own Project" :D

Halo guys! harini aku nak story pasal The Glee Project yg sekolah kitorang buat. I think kena perform kot but kat mana,bila or other details tak tau lagi lah. Baru practise 2, 3 hari jer hahaha XD

Then after practise, sure akan ada our own class. Class main gitar. Aku layankan ajer coz Nabilah yg mintak Amir ajar dia. So just go with the flow. But photographer will always be photographer eventhough without their DSLR. Aku jadi tukang snap gambar diorang :p

Semalam Nabilah jer yg belajar gitar. Today, ramai dowh! semua ada ekekek :p At 1st was only me, Reshma, Naqib, Syadad, Saiful, Amir n Fati. Then dtg pulak Umirah, Amira, Nurin Qistina, Maisarah, Haikel n Azmi. Meriah mcm kat mana jer.
Seronok lah tadi. Like doing our own work n lepak main gitar. Makan2 sampai bersepah :p I love my life now. Now i've more appreciate my life than dulu. Dulu aku tak suka sekolah. Benci nak duduk lama2 kat sekolah. Now, tak balik pon takpe hahahah :p


N the most thing is, i love my friends. Korang buat perangai mcm mana pun, aku akan tetap layan dowh. N jgn segan lah dgn aku kalau nak pinjam anything. Coz aku tak sekejam character aku yg korang nampak. BUT, kalau korang buat taik yg mmg akan buat aku meluat dgn korang, mmg selamat tinggal ah. Sampai bila2 jgn harap kau dpt jadi kwn aku lagi. Gi mam weyh -.-'

Btw, now aku mmg tgh memikirkan something yg merunsingkan aku sngt2. Benda tuw mmg lah susah nak explain. Aku kecelaruan hati dan perasaan yg mmg susah untuk diungkapkan. N this thing only certain of my friend will know about it. Friend that i believe he/she can keep this as a secret. Aku mmg rasa sngt bahaya perasaan nie. Aku sendiri takut n seram nak pikir pasal benda nie lah. Hadui ya allah tlg lah umatmu nie :(

Cukup ah tuw aku bebel harini. Tggu next post pulak kay (y)

Assalamualaikum n ciao! ;)

0 comments: