BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, July 29, 2011

Silly Little Thing...

Korang pernah dengar lagu Silly Little Thing kat FlyFm Campur Chart tak?? alah yg Atilia n Sore Band nyanyi tuw.. Sebenarnya aku suka lagu nie... lagu nie remindkan aku tentang 'A Silly Little Thing' yg aku dah buat last tuesday yg dah buatkan seseorang dalam pic kat atas tuw marah or maybe sedih + sakit hati. Aku tak tau kenape aku suka prank dia... Dia best friend aku tapi seriously aku suka prank dia.. nak kata aku boring, tak jugak. nak kata aku benci dia, lagi lah tak. Sebab dia lah orang yg dah buatkan hidup aku happy tahun nie.. walaupun di awal perkenalan aku dengan dia, selalu je gaduh or sejujurnya aku bgth yg aku tak puas hati dgn dia... But allah maha berkuasa kan? orang yg aku benci + aku siap ejek dia last year (kalau dia tak tau lah) dah jadi best friend aku. BFF maybe lagi tepat tapi bagi aku lah.. Dunno dari pihak dia.. Aku tak pernah menangis disebabkan aku gaduh dengan bestfriend aku tapi si "Dia" nie telah membuka pintu hati aku dan membuatkan aku faham dan mengerti apa itu "True Friendship". Disebabkan dia, aku menangis (benda yg bagi aku sngt susah untuk aku melaksanakannya). Last word aku nak ckp, wahai si "Dia" atau lagi tepat Haida, aku tau aku suka susahkan kau n kacau kau dalam class tapi i wanna say sorry.. Aku  rasa kehilangan lah dalam hidup aku bila aku gaduh dgn kau... Kalau kau tak puas hati pun, just ckp jer kat aku. Aku akan try perbaiki diri aku yg tak seberapa baik nie.. Please lah weyh.. I'm Sorry For Every Silly Little Thing That I Do N It Makes U Mad :(

0 comments: